ترجمه آهنگ Ed Sheeran به اسم Perfect

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

"Perfect"

 

I found a love for me

عشقی برای خودم پیدا کردم

Darling just dive right in

عزیزم فقط خودت رو درش غرق کن

And follow my lead

و من رو دنبال کن

Well I found a girl beautiful and sweet

دختری زیبا و مهربون پیدا کردم

I never knew you were the someone waiting for me

هیچوقت فکر نمیکردم تو کسی باشی که منتظر شخصی مثل من بوده باشه

'Cause we were just kids when we fell in love

چون ما سن زیادی نداشتیم وقتی که عاشق شدیم

Not knowing what it was

نمیدونستیم عشق چیه

I will not give you up this time

ایندفعه تو رو از دست نمیدم

But darling, just kiss me slow, your heart is all I own

عزیزم من رو آروم ببوس، قلب تو تنها داراییه منه

And in your eyes you're holding mine

و درچشمانت تو هم قلبم را تصاحب کرده‌ای

Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms

عزیزم، درتاریکی درحالیکه تو را در آغوش گرفته‌ام میرقصم

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

با پاهای برهنه روی علف‌ میرقصیم و به آهنگ مورد علاقه‌مان گوش میدهیم

When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath

وقتی که گفتی خیلی شلخته بنظر میرسی، آروم زمزمه کردم

But you heard it, darling, you look perfect tonight

اما تو اون رو شنیدی،عزیزم تو امشب بی‌نقص بنظر میرسی

Well I found a woman, stronger than anyone I know

من خانومی رو پیدا کردم، قوی‌تر از هرکسی که میشناسم

She shares my dreams, I hope that someday I'll share her home

او در رویاهای من سهم داره ، امیدوارم روزی خونه‌اش رو با من قسمت کنه

I found a love, to carry more than just my secrets

عشقی پیدا کردم که چیزی بیشتر از رازهام رو،

To carry love, to carry children of our own

عشقم رو ، بچهای خودمونو رو حمل کنه

We are still kids, but we're so in love

ما هنوز هم بچه‌ایم، اما خیلی عاشق همیم

Fighting against all odds

با تمام افکار عجیب مقابله میکنیم

I know we'll be alright this time

میدونم ایندفعه خوب خواهیم بود

Darling, just hold my hand

عزیزم فقط دستم را بگیر

Be my girl, I'll be your man

مال من باش من هم مردت میشوم

I see my future in your eyes

من آینده‌ام را در چشمان تو میبینم

Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms

عزیزم، درتاریکی درحالیکه تو را در آغوش گرفته‌ام میرقصم

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

با پاهای برهنه روی علف‌ میرقصیم و به آهنگ مورد علاقه‌مان گوش میدهیم

When I saw you in that dress, looking so beautiful

وقتی که تو رو در اون لباس دیدم، خیلی زیبا بودی

I don't deserve this, darling, you look perfect tonight

من لایق این نیستم، عزیزم، تو امشب بی‌نقص هستی

Baby, I'm dancing in the dark, with you between my arms

عزیزم، درتاریکی درحالیکه تو را در آغوش گرفته‌ام میرقصم

Barefoot on the grass, listening to our favorite song

با پاهای برهنه روی علف‌ میرقصیم و به آهنگ مورد علاقه‌مان گوش میدهیم

I have faith in what I see

من به چیزی که میبینم ایمان دارم

Now I know I have met an angel in person

حالا میدونم که یک فرشته رو از نزدیک ملاقات کرده‌ام

And she looks perfect

و اون بی‌نقصه

I don't deserve this

من لایقش نیستم

You look perfect tonight

تو امشب بی‌نقص هستی

 

~~~~~~~~~~~~

 

ترجمه ی متون درسی هم با ارزون ترین قیمت انجام میشه

می تونید با این ایمیل تماس داشته باشید :

negamrezine@gmail.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 23 آذر 1396برچسب:, ] [ 17:20 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 49585
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت